Followers

Friday, November 19, 2010

.AKU SEPTEMBER.

Suka untuk baca apa yang Dr. Fadilah Kamsah dah selidik. Benda ni aku baca dah lama sangat-sangat. daripada zaman aku diploma lagi. Tapi hari ni baru terpanggil nak letak kat blog sendiri supaya orang lebih faham aku macam mana. lepas ni jangan kecik ati dengan ape yang dah aku buat ye? Overall, sepanjang yang aku baca pasal diri aku, daripada different sources, sume nya menunjukkan result yang sama. aku boleh kata kajian ni 100% betul untuk aku sebab aku sendiri sedar yang aku memang tergolong dalam orang yang di maksudkan. Bukan nak bangga diri atau mengutuk diri sendiri, positif n negatifnya, sama-sama kita terima. Peace! (^_^)V

SEPTEMBER
* Sangat bersopan santun & bertolak ansur.
* Sangat cermat, teliti & teratur.
* Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik.
* Pendiam tapi pandai bercakap.
* Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati.
* Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur.
* Kerja yang dilakukan sangat sempurna.
* Sangat sensitif yang tidak diketahui.
* orang yang banyak berfikir.
* Daya pentaakulan yang baik.
* Otak bijak & mudah belajar.
* Suka mencari maklumat.
* Kawal diri dari terlalu mengkritik.
* Pandai mendorong diri sendiri.
* Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia.
* Suka sukan, hiburan & melancong.
* Kurang menunjukkan perasaannya.
* Terluka hatinya sangat lama disimpan.
* Terlalu memilih pasangan.
* Sukakan benda yang luas.
* Bersistematik

Nota.atas.katil.lagi : Tu yang aku rasa. sapa yang rasa aku tak ada dalam list tersebut, rajin-rajin comment.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!