Followers

Monday, December 13, 2010

Aku dan “PINK”

Petang-petang boring ni, aku pun jalan-jalan kat folder-folder gambar aku. ada perubahan disitu. tengok gambar waktu sekolah, kemudian waktu diploma dan waktu degree. Banyak perubahan. hah! dah tentu la membesarnya aku dengan jayanya sekali. Huh again. Like I care. Muahahaha. dari segi muka pulak, dari muka macam budak-budak, ke matured sikit.. matang ker?? muahahaha. tak kot. tapi aku perasan yang aku dah makin tua. yer ke? hahaha. ada yang lagi tua dari aku. yang penting, diantara kawan-kawan umah aku, aku lah paling muda. ececeh.. beza bulan jer pon. hah! kali ni again. I care!!. Muahahaha. Tujuannya menjelajah semua folder, cari gambar aku yang pakai baju pink. Waaaaa.. Rocker pakai pink. ok wat. Jom-jom view..

DSC01608DSC01677DSC01681DSC01655DSC01659

Hah tengok la. Kikin in Pink. ape yang korang perasan. aku akan pink bila pakai baju yang sama. muahaha. aku dah jelajah semua folder. yang aku ada jumpa gambar ni. hahahaha. tu maknanya aku tak suka pink! hahahaha. aku ada 1 je baju pink yang kehulur hilir aku pakai. most of baju aku kaler hitam. ohohoho. i loiikkee! name pon aku suka kaler hitam. Mak jangan marah saya yer. saya memang tak suka kaler pink. tapi lagi tensen bila aku pakai kaler ni org kata sweet. xpon kaler lain ke. sama jugak. sweet. hiyer la sebab korang-korang selalu nampak aku pakai kaler hitam kan? tak pe. lepas ni boleh update gambar yang baju hitam. bukan 5 gambar dah. aku buat slideshow nanti. kahkahkah.

nota.pink : xsuke kaler belang-belang.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!