Followers

Thursday, December 2, 2010

Aku Kaki Karok!

History tetap history. yang akan datang kita kena face dengan penuh semangat. ape tah yang aku cuba sampaikan. tibe-tibe je rasa nak tulis. ni lah padah bila berkurung dalam bilik. Hai! nama saya Kikin. Semalam saya tak larat nak update blog. maaf. tak dapat di elakkan. mana taknya. semalam mengarok kan diri di K-Box. 10 lagu aku bantai sorang-sorang. hah! puas hati aku. tu kira sikit jugak. dah nama pon kaki karok. ehemmm..ehemmm..testing. ok sedap-sedap. bukan lagu jiwang je, lagu sakit tekak pon aku try. ya, tonsil kembali. sakit tekak! arrrrghhh!! its ok, masih stabil!. pulak makannya KFC. la la la la la aku. ayam goreng bersama ais. wah, lagi mantap tonsil aku joget!

Senarai lagu :

She’s Gone – SteelHeart

The Unforgiven – Metallica

Never Too Late – Three Days Grace

Meant To Live – Switchfoot

Spanish Guitar – Toni Braxton

Are You Gonna Be My Girl – Jet

My Everything – 98 Degrees

Namamu Kini Jadi Sebutan – E.Y.E

Kau Dipaksa Aku Terpaksa – Scan

Sejati – Wings

Tapi agak tak puas hati bila kadang-kadang ada lagu yang kita nak nyanyi xda. oh, ok-ok kengkawan. boleh kita karok balik Shah Alam ni. Muahahaha. ada sapa-sapa nak ikut ker? mcm biasa, buzz je Cik Kikin. Available bila-bila je! Msg kat phone bole, Facebook bole. Formspring pon bole.

DSC01447

Kami kaki karok! [From Left : Cik Teha, Cik Kikin, Cik Enor [kaki touching], Cik Fara and Cik Ema

Mak kami tak marah pun. Bapak kami pon tak marah. Jadi boleh join ok. hahahaha. Tak boleh sabar nak balik Shah Alam. Miss you guys!!

nota.kaki.karok : Tak ada orang nak nyanyi tuk aku ke? hahahaha.


2 comments:

  1. mstila sy!! hahaha
    cuba teka..sp sy nih~
    *hint:yg nyanyi lgu dangdut..gelek2..haha

    ReplyDelete
  2. alamak ai.. men teka-teka plak. kan bgus kalo tulis name.. bole kasi reward.. muahahaaha..
    xmo lagu dangdut weh. kasi la lagu jiwang-jiwang karat sikit. hahahahahahaa

    ReplyDelete

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!