Followers

Sunday, December 5, 2010

.Azam Baru?.

sudah bersediakah anda masuk ke tahun yang baru? 7 Disember 2010 bersamaan dengan 1 Muharram 1432 Hijrah. Perlu ke didefinisikan maksud hijrah yang sebenar? tak perlu kot. Internet dihujung jari. so, letak effort sikit kat situ. Kita tak payah nak tunggu 1 Januari 2011 tuk letak kan azam baru. pikir-pikirlah sendiri wahai manusia akhir zaman. hehehehe. hari nya dah nak sampai. azam sebelum ni dah tercapai belum? ehemmm ehemmm.. ada sesetengah orang ni, xbuat azam. sebab selalunya tak tercapai. macam aku. kihkihkih. tapi bila kita pikir logiknya, sebenarnya elok jugak ada azam ni. mengajar kita supaya lebih berdisiplin.

disebabkan tahun lepas aku tak da azam, jadi aku berazam untuk membuat azam dan akan berazam supaya azam aku tu tercapai. muahahaha. masa untuk berfikir. renung-renungkan la. jom! jom! berfikir sekarang. apa azam baru. jangan benda yang pelik-pelik and tak bermanafaat sudey.

nota.baru: 1 muharram dah lepas nanti, jangan lupa 10 muharram. hari asyura. Smile

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!