Followers

Saturday, December 11, 2010

.Broken.

Broken.. Broken.. Broken.. semua kisah sedih.. ape hai aku pun tak tahu la kome sume ni. aku dah letih dengan kisah sedih orang-orang sekeliling aku sebab aku pun letih pikir kisah sedih aku. Ececeh.. ada ke masalahnya [cuba sembunyikan muka sedih]. Moral: sedih simpan-simpan lah. positive thinking je lah. tak payah pikir panjang. yang penting ape yang aku tulis ni tak ada kena mengena dengan lagu ni. cuma teringat kat Dark Chocolate Chipsmore je.. Ngeeee~ Ape lah dia buat sekarang. Keje? Tido? God Save Him..



Lyrics | Seether lyrics - Broken lyrics

nota.broken : Lagu 'Addicted' sheether pon best! lol. Post bila addicted kat someone nanti.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!