Followers

Monday, January 17, 2011

Armada – Buka Hatimu

Malam ini. Semua serba tak kena. Apanya aku pun tak tahu. Bukak lappy. Baru sedar yang aku dah lama tak update blog. Bizi. Betol.. sangat-sangat? tak ada lah. biasa jer. sebab mood nak start study belum datang.. banyak nota terbengkalai.. aku pun tak paham. semangat tak datang? atau semangat tu dah hilang. sayu jer malam dengar lagu Armada yang aku baru update dekat ‘Song of The Week!’ kat blog aku. lagu yang korang tengah dengar ni. bila dengar lagu ni teringat pulak akak aku kata waktu diorang honeymoon, banyak kali dengar lagu ni kat indonesia. agagaga. resah semacam je malam ni. not in mood. tapi mood ni tak datang pun sebab salah aku sendiri. Tak pe lah. Esok ada presentation Safety. Wish me luck!~

Armada , Album Hal Terbesar

lagu.best: sejak akhir-akhir ni dah kurang rock.

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!