Followers

Tuesday, February 8, 2011

Not In MOOD!~

Haiyaaa… so lazy.. so tired.. so so so so.. sume ada lah.. nak kata banyak keje xda pulak. cumanya aku malas.. cume yang kena buat adalah nota-nota yang terbengkalai. baru perasan sudah beribu-ribu saat aku tak update blog. macam biasa bila dah start kuliah, xda masa nak gedik-gedik kan jari merepek kat blog sendiri. nota pun tak buat. Hai, aku mula lupa nasihat Zacky V kat aku suruh belajar. Chipsmore? Struggle dengan life sendiri. aku tak perlu ganggu dah. maybe we meet next sem. lols.

Today not in mood. really. balik je mengarok tadi, aku jadi xda mood. lapar mungkin? mungkin sebab waktu aku taip entry ni aku belum makan. jadi muka waktu taip ni mcm ni (-___-). penat sebab kelas pagi ni pukul 830am. Pada Iskandar Mirza, saya mintak maaf sebab akan lambat renovate blog kamu. saya betul-betul xda mood. Ahahahahaha.. gurau! bukan ape, broadband ini tak selaju yang di sangka.. <—kuota 3GB dah habis. belum masuk new month and broadband belum dibayar. jadi mood nk renovate tu xda sebab bile nak copy code dari web widget die slow.

ar127013181380327

BAD MOOD!

mungkin bila saya berada di universiti tercintaku UiTM Shah Alam, akan ku cuba me’renovate’. kerana wireless di sana sangat laju. YA!! UiTM dihati ku [macam tak percaya je bila shopping kat SACC Mall, masuk watson sana, dengar lagu UiTM Dihatiku di’play’ dalam watson]. Wah! Smart! Bangga! ahahahaha.. So sorry bila aku tak ada mood. Aku bukan pe, dah janji nak tolong orang, pastu lambat buat. so jadi serba salah. So sorry but things dat u have to know is.. benda yang sangat remeh, tapi saya suka buat. Edit Blog. lols. <—DOUBLE LIKE!

thumbnail.aspx

GOOD MOOD!

Kalo ada nak tambah widget pape selain lagu kat blog, just bagitau!..Lagu Children of Bodom tu akan ku cuba explore untuk di masukkan. Kikin mencuba untuk mencari masa terluang dan mood yang hilang dibawa lari oleh sang durian yang kejam itu. kahkahkah. tak pe!!. Pape pon!, isi perot yang lapar ini dengan cheese yang baru ku beli di Giant tadi!..lalalalala..jadi, di minta mood ku menjadi ceria, seceria si kobis dalam filem terbaru aku arahan Siput Perempuan! Kobis yang terluka.. <—ape kena mengena dengan ceria??? Bunguks!! Nitexz..

note.xbetol: ada umat yang aku kenal masa diploma dulu, mencari aku di kala susah. oh pity you.. ;p

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!