Followers

Sunday, August 7, 2011

Yang Sempurna

Bila azan maghrib je, masuk lah 8 Ramadhan. Sebagai seorang perempuan yang normal, 7 hari cuti itu adalah satu perkara biasa di bulan puasa. Kehkehkeh.

Jadi, esok adalah permulaan puasa bagi Cik Kikin. Cik Kikin betul-betul mengharapkan Ramadhan yang sempurna tahun ni. Ramadhan yang tak akan dilupakan buat selama-lamanya. Berdoa agar ada keajaiban yang berlaku di bulan yang mulia ni. Hanya yang dekat betul dengan aku je pasti apa yang aku maksudkan.

Ya, yang sempurna. Semua orang nak yang sempurna. Tapi kadang-kadang tak semua benda sempurna kan? And tak akan ada. Tapi benda ni sesuatu yang subjektif.

01sempurna

Mode: Sempurna – Andra & The Backbone

Andra

Ok, ok..berbalik pada kisah kita.. S.E.M.P.U.R.N.A…Depends pada cara yang memandang.. Ada yang sempurna, dan ada yang berpendapat tidak. Jadi terima seadaanya. Belajar untuk terima.

Tapi apa pun, doakan untuk cik Kikin banyak-banyak supaya hari ke 8 puasa sampai lah ke 29 or 30 nanti, sangat berkat. InsyaAllah tak tinggal solat terawih dan solat fardu. Wajib!..

Sesungguhnya, Allah akan dekat pada orang yang sentiasa bersujud dan memohon keredhaan kepadanya. Tuhan susah nak tolak doa orang yang mengharapkan keredhaan. Aminnn…

Note.Concern: Teacher!, Good luck for your interview tomorrow! Semoga, hari pertama saya puasa bagi berkat pada kamu. Aminnnn..:)

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!