Followers

Sunday, October 9, 2011

Roti Canai kan sedap.. Cereal tu.. Uweekks!

Hai.. Entry ni diinspirasikan sewaktu cik Kikin breakfast tadi. Opcos la cik Kikin makan cereal+red apple+omega plus milk.. Yummy~ Tapi sebenarnya tak sedap pun. Hahahaha.. Jujur la kan.. Tapi kebarangkalian cik Kikin tuk kena sakit osteoporosis adalah kurang jika dibandingkan dengan makhluk-makhluk di muka bumi yang tak mengamalkan gaya hidup sihat.. Tak worried kat situ sebab saya minum susu dari sekolah lagi.. Tapi omega ni timbul kesedaran bila nak memelihara jantung yang sihat. Wakakaka.. Macam nutritionist pulak.. Me‘reduce’kan kolesterol dalam darah.. Sekarang saya normal.. Macam sarkastik buat entry ni.. Kan? Sekarang misi pula menurunkan berat badan yang tersedia berat ni. Alamak!~

Tapi serious, roti canai bukan feveret saya. Boleh kira dengan jari kaki berapa kali makan. Hahaha.. [Bukan sedap pun].. Tapi tajuk entry tu lah yang selalu kita dengar kan? “Roti Canai kan sedap.. Cereal tu.. Uwekks”.. nak-nak lagi dengan susu.. Cik Kikin.. Bagi je la susu segar.. Sure, minum je.. LIKE SEJUTA KALI..

Kikin1

Yummy~~.. Breakfast paling sedap dialam semesta!!!

Jadi, nak tahu cerita pasal roti canai ni, jom baca ape yang abang ni dah tulis.. [Abang ke?.. Hentam saja lah].. Click gambar..

image

Note: Cik Kikin pun makan bukan sihat. Tapi menyedarinya, cuba untuk mengamalkan cara permakanan sihat. Jangan sampai sakit baru nak mengamalkannya. Ya, biarkan saya mencuba. Wink! Wink!

No comments:

Post a Comment

Thanks for leaving a comment. If you have a question, I can get back to you so much quicker and easier if you email me...my address is on my sidebar. Thanks! And Remember.. BE NICE!